Vigtig information angående Green 4

Kære alle medlemmer,

Vi er glade for at kunne meddele, at Green 4 på 18-hullers banen åbner igen tirsdag den 16. juni fra morgenstunden.

Den nederste del af greenen vil dog fortsat være lukket i endnu en periode. Området vil blive tydeligt afmærket, og der vil blive placeret golf-fiskestænger mv., som kan benyttes til at hente bolde fra det område, der ikke må betrædes.

Vi vil gerne understrege, at det er meget vigtigt, at alle respekterer afspærringen og viser hensyn. Græsset er fortsat sårbart, og færdsel i området kan medføre skader, som vil forsinke det afsluttende arbejde. Vi informerer naturligvis, når hele greenen igen er fuldt spilbar.